Generel info for udstillere

Oplysninger for udstillingen i 2023

FERNISERING 2023                  
Fernisering den 26. oktober kl. 17.00. Dørene åbnes kl. 16. 
Åbningstaler: Indlægsholder på vej
Til ferniseringen og til kl. 19 gratis adgang for inviterede gæster.
 
ÅBNINGSTIDER                
Torsdag 16-19 / fredag 11-18 / lørdag 10-18 / søndag 10-16.
 
STANDE
Udstillingen vil omfatte 46 stande a 9 ”løbende meter” udstillingsvæg - 8 lamper - ophængnings kroge /-snor til hver stand. Vægfarve på stande er sort. Ekstra lamper kan tilkøbes.
 
Eva Brokholm viser dette værk i 2022

ANTAL PR. STAND            
En kunstner pr. stand eller max. 2 kunstnere kan leje 1 stand, gerne med 2 forskellige kunstarter f.eks. billedkunst og skulptur.

 

FORSIKRING
Den udstillende kunstner forsikrer egne værker. Ridehuset vil uden for lukketid være alarmsikret. 


FORM                               
Det er en salgsudstilling. Ingen provision til arrangørerne.


EVENTS                            
Der vil hver dag blive annonceret og indlagt særlige events. Program offentliggøres løbende på hjemmeside og facebook.
 ​​​

KATALOG                         
Til udstillingen udgives et eksklusivt katalog, hvor hver stand får én side med billede og fakta. Nærmere herom senere. Indsendt katalogbillede bruges også til hjemmeside/facebook.
Hver udstiller får katalog samt 10 fribilletter til ferniseringen.

CAFÈ
Der vil fredag, lørdag og søndag kunne købes fortæring i cafeen og kaffe for udstillende kunstnere. 

PR                                     
Annoncering og PR i dagspresse og elektroniske medier. Hver udstiller bliver vist på udstillingens hjemmeside med billede og tekst samt link til egen hjemmeside. På Facebook markedsføres udstillingen løbende. Invitationer sendes til over 250 kunstforeninger og gallerier samt udvalgte virksomheder med fribilletter til ferniseringen.

PARKERING 
På grund af byggeraktivitet på Aros vil parkering ikke være mulig ved Ridehuset.
Billig parkeringsmulighed: Kælder under Navitas 














​​​​​​

 

PRIS - uændret

Hver stand koster kr. 6.500 med betaling af a contobeløb på 2.000 kr. til vores konto i Lån og Spar Bank Reg.nr. 0400 kto. 5000011721. To kunstnere, der deler en stand, betaler kr. 12.000,- Dobbeltstand kun efter aftale. 

Da a conto beløb dækker omkostninger til planlægning, PR mv., refunderes a contobeløbet ikke ved framelding efter 1.8.2023
 
TILMELDING                                            
Pr. mail med oplysning om navn, adresse, tlf.nr., hjemmeside, evt. CV kunstart etc. til alletiderskunst@gmail.com. Tilmeldte får en bekræftelse fra os om optagelse og det videre forløb.
 
KONTAKTPERSONER:
Ole Hejgaard tlf.  2426 9203 og Flemming Høj Sørensen 2427 2039