Generel info for udstillere

FERNISERING                    
Fernisering den 9. nov. kl. 17.00.
Åbningstaler: Peter Vestergaard, Kulturhovedstad 2017
Til ferniseringen og til kl. 19 gratis adgang for inviterede gæster.
 
ÅBNINGSTIDER                
Torsdag 16-19 / fredag 11-18 / lørdag 11-18 / søndag 11-18.
 
STANDE
Udstillingen vil omfatte 46 stande a 9 ”løbende meter” udstillingsvæg - 8 lamper - ophængnings kroge /-snor til hver stand. Vægfarve på stande er sort. Ekstra lamper kan tilkøbes.
 
Helle Guldsten Hansen er en af udstillerne i 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANTAL PR. STAND            
Én kunstner kan leje to stande. Max. 2 kunstnere kan leje 1 stand, gerne med 2 forskellige kunstarter f.eks. billedkunst og skulptur.
 
FORM                               
Det er en salgsudstilling. Ingen provision til arrangørerne.
 
EVENTS                            
Der vil hver dag blive annonceret og indlagt særlige events. Program offentliggøres løbende på hjemmeside og facebook.
 
KATALOG                         
Til udstillingen udgives et eksklusivt katalog, hvor hver stand får én side med billede og fakta. Nærmere herom senere. Indsendt katalogbillede bruges også til hjemmeside/facebook.
Hver udstiller får 10 kataloger samt 10 fribilletter til ferniseringen.

BUFFET
Der vil fredag, lørdag og søndag kunne købes fortæring i cafeen og kaffe for udstillende kunstnere. Evt. hjælpere kan også bestille..

PR                                     
Annoncering og PR i dagspresse og elektroniske medier. Hver udstiller bliver vist på udstillingens hjemmeside med billede og tekst samt link til egen hjemmeside. På Facebook markedsføres udstillingen løbende. Invitationer sendes til over 250 kunstforeninger og gallerier samt udvalgte virksomheder med fribilletter til ferniseringen.

PARKERING
Der er reserveret en del p-pladser ud for Officiersbygningen. Prisen er 300 kr. Indbetal beløbet på Lån og Spar Bank Reg.nr. 0400 kto. 5000011721 med navn samt send os en mail med dit bilnummer. 
Gælder fra onsdag kl. 14 - søndag kl. 24.

Brug alletiderskunst@gmail.com
 













​​​​​​

PRIS

Hver stand koster 5.500 kr., forudsat bestilling sker inden 15. maj med betaling af a contobeløb på 2.000 kr. senest 1. juni til vores konto i Lån og Spar Bank Reg.nr. 0400 kto. 5000011721. To kunstnere, der deler en stand, betaler kr. 7.000,- Dobbeltstand kun efter aftale. 
Ved bestilling efter 15. maj er standprisen 6.000 kr. med a conto 2000 ved tilmelding.
Da a conto beløb dækker omkostninger til planlægning, PR mv., refunderes a contobeløbet ikke ved framelding efter 1.8.2016
 
TILMELDING                                            
Pr. mail med oplysning om navn, adresse, tlf.nr., hjemmeside, evt. CV kunstart etc. til alletiderskunst@gmail.com. Tilmeldte får en bekræftelse fra os om optagelse og det videre forløb.
 
DEADLINE FOR TILMELDING ER 15. maj 2017
 
KONTAKTPERSONER:
Anders Poulsen mobil 5081 5461 og Knud Wium tlf. 2920 8061